דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת מסמכים - איך תוכלו לסרוק מסמכים בלי לקנות סורק מקצועי לארכיון? 

מאת    [ 01/12/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2837 פעמים ]


כפי שקורה בכל משרד (ובית) המסמכים מצטברים לאיטם עד שיום בהיר אחד אתם מגלים שיש לכם עשרות קלסרים עבי קרס עמוסים במסמכים מסוגים שונים. כיוון שקלסרים תופסים מקום רב על המדפים, נוצר מצב ש"מרוב עצים לא רואים את היער".

אלפי מסמכים (במקרה הטוב) חשובים יותר וחשובים פחות, מונחים בקלסרים, בשקיות, במגירות, בקרטונים ועל המדפים. הם תופסים שטח אחסון יקר ומעלים אבק. ולא די בכך, ברגע האמת כשאתם מחפשים מסמך מסויים בדחיפות, אתם לעולם לא תמצאו אותו.
המסמכים סותמים את המשרד כפי שכולסטרול סותם עורקים. שניהם מזיקים ואת שניהם צריך לדלל. כיצד, אם כן, סורקים את הכמויות העצומות הללו של המסמכים שהצטברו במשך שנים? זה לא פשוט אבל אפשרי.

ראשית עשו סדר בקלסרים. סדרו את המסמכים לפי תאריכים או לפי נושאים. מסמכים מיותרים כדאי לגרוס או לזרוק. כעת, כשהמסמכים מסודרים בקלסרים לפי סדר הגיוני ברור, עליכם לבצע סריקת מסמכים חכמה.

אם אתם משרד או ארגון הזקוק למסמכים הללו בתפעול השוטף, כדאי שתרכשו תוכנת ניהול מסמכים וארכיון דיגיטלי. תוכנה כזו תדע לעשות שימוש מושכל במסמכים שתסרקו ותשלבו במערכת המחשוב שלכם. ככלל,מומלץ לסרוק מסמכים לפורמט PDF. פורמט זה יאפשר לכם בהמשך לבצע זיהוי טקסט על הקבצים כך שתוכלו להמיר אותם לקבצי וורד ברי עריכה.

אם אתם רוצים לחסוך כסף ואינכם רוצים להשקיע בתוכנה לניהול מסמכים, כל שעליכם לעשות עכשיו הוא להשיג סורק מסמכים מקצועי ומהיר כדי לסרוק את הקלסרים השמנמנים שלכם במהירות ובאיכות. סורק מסמכים לארכיון צריך להיות מהיר ולהכיל תכונות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות למשתמש לבצע סריקה בצורה מקצועית, והכי חשוב - הוא יודע למנוע ולהודיע לכם אם שני דפים עוברים ביחד בתעלת הסריקה.

כדי להשיג סורק כזה אתם תצטרכו להיפרד מכמה אלפי שקלים. האלטרנטיבה החכמה והזולה היא לשכור סורק מסמכים לתקופה קצרה במהלכה תוכלו לסרוק את כל המסמכים שלכם מבלי להשקיע כסף רב בסורק מקצועי. לאחר שתסרקו את המסמכים קבעו לעצמכם שבכל מספר חודשים תשכירו סורק מסמכים ותבצעו "ניקוי מדפים" במהלכו תסרקו את המסמכים שיצטברו ותשלבו אותם במערכת המחשוב.

השכרת סורק מסמכים הוא הפתרון הטוב והזול ביותר אם אינכם רוצים להשקיע כסף בהזמנת שירותי סריקה מקצועיים חיצוניים.
כל שעליכם לעשות הוא לליצור קשר עם חברה המשכירה סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיונים, לתאם את המועד המתאים לשני הצדדים, לבצע התקנה של הסורק במשרד ולהתחיל לסרוק.

חשוב לזכור: בגמר הסריקה חובה לבצע גיבוי לחומר שסרקתם.כמו כן כדאי שתתנו שם לכל קובץ ותטחסנו אותו בתיקיה המיועדת עבורו.

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי  http://www.documents.co.il  סקאנבוק - שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיונים.  http://www.scanbook.co.il Rent A Scanner – סורקים להשכרה, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיון מסמכיםhttp://rentascanner.co.il מסמכים - אתר אינפורמטיבי לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, סריקת מסמכיםhttp://mismachim.co.il  טל: 054-5880060




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב